6/08/2009

Land of Oz

Ця розповідь дуже сумбурна і, може, не надто цікава, але в мене занадто багато вражень за останні дні. Також, нажаль, поки що зовсім немає фотографій, але я почну виправлятися надалі.

Отже, я дістався до місця призначення після 16 годин в літаках. На протязі польоти цього разу, завдяки відсутності хмар, я побачив згори Норвегію, Ісландію та північ Канади. Схоже гірше місць на землі немає. У аеропорту Нью-Йорка була цікава ситуація - я побачив лише 4 особи, які ходили у захисних масках. Це були українці з мого рейсу, з бізнес-класу :)

Гарний хлопець Юра, що і запросив мене сюди, зустрів в аеропорту на своєму новенькому спортивному купе Pontiac. Я трохи офігів, бо машинка реально класно виглядає (десь така). Взагалі, за ці пару днів я побачив стільки машин з відкритим дахом, або просто прикольних, скільки ще ніколи не бачив - київськи мажори відпочивають.

Враження від міста за ці пару днів -- набагато чистіше від Нью-Йорка, крім того, всюди все красиво. Хоча, як мені сказали американці, дуже важко знайти місця брудніше за НЙ :)
На рахунок красиво: наприклад вздовж доріжок багато де висаджені квіти. Кожний газон, в більш менш центральних районах, для чогось, повністю засипаний сосновими голками. Я не уявляю для чого це зроблено, але це дуже красиво виглядає, а крім того запах просто неймовірний.

На другий день (неділю) я прокинувся аж о 8ій ранку за місцевим часом (при тому, що ліг о 2ій, і в літаку майже не відпочивав) і відвідав WalMart SuperCenter, що знаходиться десь за 3 кілометри від моєї квартири. Взагалі, із назви я очікував побачити щось величезне. Насправді, виявилося що його розміри не набагато більші ніж наприклад наші Metro. Я б навіть сказав, що той же супермаркет в Каравані більший за цей. Купа всього, що захочеш. Про їжу там кажуть, що краще не брати. А от всякі речі для дому, а також одяг - просто очі розбігаються. Все дійсно дешеве, таки китай тут ближче. Тож я за 30$ накупив купу всяких речей: вішалки, набір простирадел, речі для ванни, трохи посуду. Ціна на одяг - бачив футболки за 7$, і величезний вибір шортів, може за 15$.

Доречі, як я шукав і купував вішалки - це анекдот просто. Я спочатку пройшовся всюди, не зміг знайти ці вішалки. Захотів було запитати в когось, і зрозумів що не знаю, як це англійською. Тож почав запитувати у людей, як називається та штука, на якій одяг вішають. Перші троє відповісти не змогли, і мене це реально вразило (чи я так погано пояснюю, чи що). Ну в кінці таки одна жінка сказала мені, що це hanger, і показала де.

З продуктами тут є весела особливість - на всьому написано або "No fat" - нема жиру, або "Low fat" не дуже жирне, або "Helps you in your weight loss program". Тобто я не те що проти таких написів, але, наприклад, коли я бачу напис "No fat" на бутилці мінеральної води, у мене починається істерика. Або на кукурядзяних пластівцях, обсипаних цукром і вимазаних шоколадом - "Helps you in your weight loss program". Короче обирати складно. З іншого боку я навіть знайшов тут кефір, і деяке наближення нашого творогу. Ще, оскільки американці чай не так вже й сильно п'ють, в супермаркеті його вибір зооовсім маленький. В кафе, коли я замовив чай під час сніданку, офіціант тут же запитав, звідки я.

Щодо університету і його кемпусу. Це окрема історія, і я, власне, ще зовсім мало бачив. Але я можу сказати, що це дійсно казка. Коли будуть фотки, запитань не буде. Ну наприклад, сьогодні ходив у тренажерний зал. Площа самого залу, де стоять тренажери і займаються люди - як площа всього спорткомплексу КНУ. Тобто, в тому ж центрі реакреації два басейни, в яких проводилася олімпіада 96 (я думаю, запитань більше нема). Тобто, щодо рівня сервісу - на ресепшені можна взяти рушник, коли йдеш в душ (безкоштовно).
Кількість білок тут - вражає. Сьогодні пробігаючи повз якоїсь галявини, від мене почало тікати десь біля 10 білок, яки там щось гризли. Біля дому білка пригає на стовпі лінії електропередач.

Ще з цікавого - сьогодні з Юрою були в одному звичайному кафе, обговорюючи наш проект. Так там всі столики були зайняті чуваками з лептопами, які там працюють... Тобто така собі робота з дому (в кафе безкоштовний wifi).

Сьогодні понеділок, перший мій робочий день. В майбутньому постараюся писати більш спрямовані і детальні повідомлення.
Все пора лягати, завтра зранку вже на роботу...

3 коментарі:

MatFuck сказав...

Круть! Радий, що тобі подобається! Давай звіт по дівочій красі і щоб з фотографіями!

Kostia сказав...

Супер чувак!!! Радий за тебе! Успіхів там тобі!!!
з.і. Я тобі заздрю... по-доброму, звісно!!!)))

Анонім сказав...

Фотки-Фотки!!!!!