2/21/2010

Секрет Віктора Андрійовича

Це сталося! Знайшлося пояснення безрезультативності нашого улюбленого президента, це було так просто... Тільки ж варто було б повідомити про це на початку свого президенства, щоб Вам хоч допомогли виправитися, чи що... Це просто квінтесенція всього, що робилося останні роки з країною; суть абсолютної більшості проблем і негараздів.

Цитата з інтерв'ю:
Я та людина, у якої є 200 задумок, 300 задумок, і я паралельно їх всі роблю. Я живу цікавим життям, бо немає такої справи в житті, за яку б я не брався, бо я хочу себе випробувати
Шановний Вікторе Андрійовичу! З високою повагою ставлюся до Вашої ерудованості і, сподіваюсь, ненаграної інтелігентності, але ж Ви, як шанувальник народної мудрості, чи не чули української приказки: "За двома зайцями побіжиш ..."? Чи не пробували Ви хоча б одну свою цікаву задумку довести до стану, коли вже не соромно людям показати?

А себе випробовувати можна і треба десь в іншому місці, не на президентському посту точно. Знаю одне, прижиттєвого звання героя України Вам вже не отримати з таким життєвим кредом.

Олександр Македонський, блін.

Немає коментарів: