2/28/2010

Безшумний комп'ютер

Я захопився ідеєю зробити свій системний блок безшумним з тих пір, як почав жити з ним в одній кімнаті, тобто з 2001 року. За це десятиліття технології зробили тисячу кроків вперед, а я мав би за цей час стати розумнішим, але мої системники від цього тихішими не ставали. Крім того, скоро тепла погода, літо, а смажитися біля потужного комп'ютера теж не хочеться (але ж без нього теж ніяк)... Питання, що ж робити мучало мене...

І от, сьогодні це сталося! Єдино можливий спосіб як позбавитися від будь-яких звуків від комп'ютера, не витративши при цьому ні копійки грошей знайдено і реалізовано грубою силою.



Оскільки я не жадібний, ділюся рецептом:

якщо ваш робочий стіл стоїть неподалік від стінки --

  1. свердлимо в стінці отвір розміром 4,5x1,5см (розмір конектора дисплейного шлейфу)
  2. прокидуємо першими кабель/кабелі для підключення монітора, а за ним усі менші шлейфики/дроти;
  3. розташовуємо системник в сусідній кімнаті, маскуємо його якимись декоративними методами, щоб не лякати людей;
  4. тестуємо роботу і кайфуємо від тиші і свіжого повітря!

Недоліків методу не перелічити, але у мене спрацювало :)
Звичайно, мінус що в кімнаті, куди перебазувався системник тепер достатньо галасно, але у мене не виникло бажання сплачувати не менше ніж 600-800 грн за безшумний блок живлення, який у мене галасує найбільше. + мені тепер зовсім не спекотно, а от цього вже не добитися ніякими безшумними вентиляторами.

Щодо свердління -- це не так просто, як може здатися. Для реалізації отвору такої величини може знадобитися свердло відповідних габаритів. Але якщо стінка виявилася гіпсовою, як у мене (не цегла і не бетон) було дуже просто довести дірку до потрібних розмірів напильником.

Буду радий почути ваші рецепти щодо зменшення шуму!

P.S. Тепер гудить ноутбук...

2 коментарі:

Назаренко Кирилл сказав...

Для большего удобства я бы еще вынес кнопки старта и ресет под руку;)

Unknown сказав...

ну ідея як раз щоби він працював цілодобово, коли потрібно - а зависати це вже давно забуте :)))