4/20/2011

iPhone-tracked map of Ukraine

Ось частина України, яку я облюбував/відвідав за останні 2 роки. Жаааалко, що не вистачає моєї недовеломандрівки в карпати, і одеські пригоди залишилися за кадром.

Звідки дані? Координати знайшлися в моєму ойфоні! За весь час мого користування ним. Виявляється вони там зберігаються вічно: місця де ви буваєте. Для цього навіть не обов'язково робити дзвінків чи смсити - достатньо включеного телефону.

Трохи лякає те, що ніхто не може бути певен, чи аппл не скидує всі ці логи собі на сервак; або чи не мають ойфонівські програми доступу до цього кладєзю інформації, який є всього лиш прихованим файлом, без жодного шифрування.

Загалом, я хоч і стурбований таким паклюженням моєї прайвасі, дуже радий можливості отримати таку красиву інфографіку про себе :)

Пропоную розпочати ойфоносрач і придумати ідеї, як це можна юзати з метою отримання прибутку!

If you have an iPhone, do it for yourself here: http://petewarden.github.com/iPhoneTracker/
Там можна навіть подивитися як ви в часі пересувалися...